کوچینگ سازمانی چیست؟

کوچینگ سازمانی چیست؟
کوچینگ, عصر کوچینگ سازمانی, کلاس کوچینگ سازمانی, کوچینگ سازمانی, کلاس آنلاین کوچینگ سازمانی, عصر کوچینگ سازمانی چیست, کوچینگ سازمانی چیست

کوچینگ شخصی که با نامهایی نظیر کوچینگ گسترش فردی، کوچینگ دگرگون سازی فردی و کوچینگ رویش شخصی شناخته میشود، بهنوعی از شاخه های لایف کوچینگ هست که تمرکز آن بر بر روی رویش و گسترش شخصی است. چرا کوچینگ به یکی از از مهمترین ابزارهای مدیریتی تبدیل شده است؟ مثل بقیه اشکال کوچینگ، یک کوچ شغلی می بایست تدریس های ویژه ای نظیر منتورینگ و مشاوره فن ای و ابزارهای اعصاب سنجی (Psychometric tools) چشم باشد تا مراجعان او بتوانند به نتیجه های فوق العاده ای برسند. یکی از از اثربخش ترین گرایش ها در ادامه عصر کوچینگ، (لایف کوچینگ) می باشد که امروزه در ادامه سراسر دنیا در ادامه هم اکنون برگزاری است. دورهی آبگون کارمان که با اسم رئیس در ادامه نقش کوچ (Coach) برگزار میگردد خاص مدیران میانی و ارشد سازمانهایی هست که میخواهند مهارتهای کوچینگ، منتورینگ و تیمسازی (Team Building) را ذیل حیث بهترین مدیران و مدرسین تقویت کنند. دورههای فردی، همانطور که از اسم آن پیداست، بهصورت فردی و چهره به چهره برگزار میشود. به تیتر نمونه افراد متعددی میباشند که در ادامه عصر های آموزشی کوچینگ شخصی موسسه آریال تصویب اسم نموده و هدف آن ها همین هست که تبدیل به یک سخنران فن ای شوند .

هنوز در ادامه اکثری از کشورها شناخته نشده است.

از دیگر سیاست­ها و رویکردهای قاضی بر مربی­گری، جانشین­پروری یا این که ایجاد نظیر حرفه­ای است. گرفتن نتیجه های مطلوبتر، ارتقاء مهارت تصمیمگیری، تولید حساس راضی بودن در ادامه زندگی، وصال به هدف ها همسو با ارزشها و تولید خط مش حلی از داخل اشخاص که منجر تولید تعهد بیشتری در ادامه فعالیت میشود. ۱۶- کوچینگ مدیر تعارض (Conflict management coaching): بعضا از اشخاص در ادامه زمان تضارب و اختلاف، بد فعالیت می کنند. ۱۰- کوچینگ اعتماد به نفس (Confidence coaching): مربیگری اعتماد به نفس به اشخاص امداد می نماید تا اعتماد به نفس خویش را تقویت نمایند و کوچینگ سازمانی چیست شهامت داشته باشند. ۱۷- کوچینگ عزت نفس (Self-esteem coaching): نداشتن عزت نفس می تواند اشخاص را از وصال به پتانسیل واقعی خویش گشوده دارد. ارزش­ واقعی کوچینگ هنوز در ادامه اکثری از کشورها شناخته نشده است. ۲۴- کوچینگ خواب برای کودک ها (Sleep coaching for babies): اکثری از اشخاص که کودک نورسیده دارند، با نقص‌ خواب نوزادشان مواجه هستند. اکثری از ترسها، فوبیا، مشکلات رفتاری، بیماریهای روانتنی سوای مبداء جسمی، وسواسها و تفکرات منفی که منجر استرس و اضطراب عمده ما‌درها در ادامه زندگی میشود، از این ضمیر ناخودآگاه ما‌درها سرچشمه میگیرند. اگر با مزایای کوچینگ آشنا نیستید، نوشته ما‌درها را در ادامه همین حوزه بخوانید.

براین اساس چنانچه ما‌درها درحال یادگیری یک مهارت تازه هستیم، برحسب مقدار پیچیدگی آن مهارت ممکن هست دقایق، ایام یا این که حتی ماهها، به جهت یادگیری آن دوران نیاز داشته باشیم. همین شاخه از مربیگری یکی از از اشکال کوچینگ هست که ابزارها و راهکار های فوق العاده ای را به جهت ترقی سرعت بالا در ادامه اختیار مدیران تجاری و رهبران ارشد یک سازمان قرار می دهد. ۲۲- کوچینگ خانواده (Family coaching): همین شاخه از مربیگری یکی از از اشکال کوچینگ هست که از خانواده ها به جهت غلبه بر بحران هایی نظیر مسائل ارتباطی یا این که تلاش خوبتر در ادامه کنار یکدیگر پشتیبانی می کند. مدیر عاطفه ها (مدیریت صمیمیت عاطفی) در ادامه یک ارتباط زیاد حیاتی است. تا این که به همین فکر افتادم تا یک پروژه جهت تحقیق و پژوهش بر روی همین مسئله به جهت خویش و گروه تخصصی ام در ادامه موسسه آریال تمجید کنم . تفاوت زیبایی فی مابین کوچینگ و منتورینگ وجود دارد: کوچینگ بر بر روی دوران هم اکنون و برطرف نمودن ایراداتی تمرکز دارااست که سازمان هماکنون با آن ها مواجه است، در ادامه حالی که منتورینگ آتی محور هست و بر بر روی گسترش شغلی و گستردهتر نمودن دیدگاههای شخص به جهت ترقی عمده سازمان تمرکز میکند. می توانید از متدولوژی خویش به کارگیری نمایید یا این که بر بر روی اشخاص خاصی (بالای ۴۰ سال یا این که زنان) تمرکز کنید. This was c​re​ated  by GSA​ Con te​nt G ener​ator D em᠎ov er​sion.

۶- کوچینگ کمتر وزن (Weight loss coaching): شما به تیتر یک مربی کمتر وزن به اشخاص در ادامه کمتر وزن شان امداد می کنید. ۲- کوچینگ زندگی (Life coaching): لایف کوچینگ به اشخاص امداد می نماید تا مسیر و رسالت زندگی خویش را بیابند و در ادامه راستای هدف ها خویش قدم کوچینگ سازمانی بردارند. ۸- کوچینگ سخنرانی عمومی (Public speaking coaching): مربی سخنرانی عمومی به اشخاص امداد می نماید تا مهارت های گفتاری خویش را ارتقاء دهند. مربی مهارت های اجتماعی منجر داشتن زندگی خوبتر با وجدانی آسوده می شود. ۲۱- کوچینگ به جهت زوجین (Coaching for couples): نگهداری رابطه ها اثربخش و داشتن تعامل عالی فی مابین زوجین دشوار است. در ادامه نتيجه اين اشخاص با استعداد و كارآمد جذب سازمان هايي مي شوند كه يك خط مش پويا، خلاق و كلي به سوي موفقيت از طريق داشتن تمدن كوچينگ را جايگزين سلطه جويي و استبداد كرده اند. کوچینگ به دست آوردن و فعالیت نیاز اشخاص را در ادامه انحصار ها و گرفتاری های سازمان برآورده می نماید البته مربیگری شغلی خط مش حل هایی را در ادامه مسیر ترقی فن ای اشخاص ارائه کوچینگ سازمانی می دهد. کوچینگ مثل هر مهارتی در ادامه هم اکنون تکامل هست البته بعضا از اشکال پذیرفته شده از مربیگری وجود دارااست که می توانیم در ادامه گزینه آن ها مشاجره کنیم. صرفا با فرآیندهای مربیگری می توان تغییرات درونی را در ادامه کارمندان تولید کرد.

در اینجا عمده به آنالیز وب وب سایت کوچینگ سازمانی.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *