آقای استیلی شفاف‌سازی کنید

 استیلی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران مدعی شده که دیدار دوستانه با تیم ملی کانادا سود مالی دست‌کم 200 هزار دلاری برای ایران به همراه خواهد داشت. 

 

او و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال اما از اینکه این بازی چه سودی را نصیب طرف کانادایی خواهد کرد حرفی نزده‌اند. 

 

گفته می‌شود قیمت هر بلیت مسابقه بین 75 تا 300 دلار است و قرار شده 57 هزار بلیت نیز برای تقابل ایران و کانادا فروخته شود. 

 

از این درآمد که چیزی حدود 5 میلیون دلار می‌شود، قرار است سهم بسیار کمی به ایران برسد.

 

درآمدهای مربوط به حق پخش و تبلیغات محیطی و فروش اقلام هواداری نیز چنین رقمی –که البته تأیید شده و رسمی نیست- اضافه خواهد شد. 

 

بهتر است فدراسیون فوتبال به طور شفاف درباره مفاد قرارداد این مسابقه تدارکاتی توضیح دهد و سهم هر طرف را اعلام کند.

 

از طرف دیگر خبرهایی منتشر شده در مورد اینکه فدراسیون حتی برای پرداخت هزینه رفت و آمد و تهیه بلیت سفر به کانادا نیز منابع مالی کافی در اختیار ندارد و چشم انتظار دریافت کمک هزینه مجلس است. 

 

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اگر قرار است در مورد مسائل مالی یک بازی تدارکاتی صحبت کند (کاری که استیلی انجام داده) بهتر است سایر جنبه‌های اقتصادی این مسابقه را نیز به طور شفاف اعلام کند و از مشکلاتی که در این راه است نیز صحبت کند.

 

مدیران فدراسیون فوتبال طوری وانمود می‌کنند که برای انجام این بازی هیچ مشکلی وجود ندارد اما خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها در مورد اینکه فدراسیون توانایی پرداخت هزینه‌ها را ندارد را نیز تکذیب نمی‌کنند. 

 

مقامات فدراسیون باید موضعی واحد و شفاف را در مورد وضعیت مالی فدراسیون و به طور ویژه تیم ملی ایران اعلام کنند تا مشخص شود که فوتبال ایران در آستانه جام جهانی با چه مشکلات اقتصادی رو به رو است و از سوی مدیران فدراسیون‌نشین چه اقداماتی برای رفع آنها انجام شده است، البته اگر اساساً اقدامی در این مورد انجام شده باشد.

 

ایران 

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

افشین قطبی: در ایران به من حسادت می‌کردند/ چند هزار نفر منتظرم بودند!

مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تاریخ انتشار : یکشنبه, 21 خرداد 1402 08:57 سرمربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *