رمضانی: وقتی از پرسپولیس آمدم شرایط سختی داشتم/ استقلال باید با حفظ رکوردها قهرمان شود

تیم فوتبال استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: باید رکوردها را حفظ کنیم تا با امتیاز و شرایط خیلی خوب قهرمانی را بدست آوریم. 

به گزارش  فارس، آرمان رمضانی در خصوص اینکه هنگام ورود به زمین آیا حس گلزنی به شهرخودرو را داشت، عنوان کرد: یکی از شب‌های خوب زندگی هم برای من هم برای هواداران استقلال بود. وقتی وارد زمین می‌شدم انرژی خیلی مثبتی از طرف هواداران گرفتم. انگیزه زیادی هم برای گلزنی داشتم. با لطف خدا و تلاش بچه‌ها توانستم گل بزنم. خدا را شکر آن همه هواداری که به ورزشگاه آمده بودند خوشحال رفتند.

 

مهاجم استقلال در مورد اینکه هنگام انتقال از پرسپولیس واکنش‌ها و حرف‌های زیادی وجود داشت، گفت: واقعا اوایل شرایط برایم سخت بود ولی هواداران استقلال برایم خیلی انرژی مثبت داشتند. کادرفنی، مجموعه باشگاه و بچه‌های تیم طوری با من برخورد کردند و من را پذیرفتند که انگیزه پیدا کردم تا جواب محبتشان را بدهم. شرایط خیلی سخت بود اما می‌دانستم اگر کسی با تمام توانش تلاش کند، قطعا خدا، جایی جواب زحمتش را می‌دهد.

 

وی افزود: واقعا برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم و خیلی سختی کشیدم. این را صرفا  برای خوشایند هواداران نمی‌گویم. هروقت و هرچند دقیقه هم که به زمین می‌روم سعی ام این است طوری کار کنم که این پیراهن را حفظ کنم. سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم. حالا با گل زدن، نشد با جنگیدن یا دویدن، هرطور بتوانم کمک کنم سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم.

 

رمضانی در مورد ادامه مسیر استقلال و 4 بازی باقی مانده، اظهار داشت: هنوز هیچ چیزی تمام نشده و فوتبال غیر قابل پیش بینی است. همانطور که فرهاد مجیدی و کادرفنی گفتند، 4 بازی مانده، باید با تمام وجود برویم و آن‌ها را ببریم. رکوردها را حفظ کنیم تا با امتیاز و شرایط خیلی خوب قهرمانی را بگیریم.

 

وی خطاب به هواداران استقلال گفت: از آن‌ها تشکر می‌کنم. همیشه و از روزی اولی که آمدم به من انرژی مثبت دادند. بازی با شهرخودرو قطعا بهترین روز زندگی من بود چون هواداران زیادی آمده بودند. وقتی گل زدم و واکنش هواداران را دیدم واقعا از ته دل خوشحال شدم. خداراشکر خوشحال به خانه رفتند. این مهمترین اتفاق بود.

 

مهاجم استقلال در مورد اینکه جذاب‌ترین ویدئویی که پس از بازی دید کدام بود، عنوان کرد: ویدئویی از تماشاگران روی سکوها بود که ضربه امیرحسین به تیر خورد و همه افسوس خوردند. بعد از 2 ثانیه توپ وارد دروازه شد و همه شاد شدند. ویدئوی خیلی قشنگی بود و با امیرحسین آن را دیدیم. فقط می‌توانم بگویم خداراشکر.

تیم فوتبال استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رمضانی دار مورد بازی با فولاد گفت: قطعا همه می‌دانند تیم خیلی خوبی است. در زمین آن‌ها بازی کردند شرایط خاص خودش را دارد ولی با تمام توانمان برای برد می‌رویم. همان چیزی که کادرفنی و هواداران می‌خواهند. ان‌شاالله خدا کمک کند تا دست پر برگردیم و شرمنده هواداران نشویم.

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

افشین قطبی: در ایران به من حسادت می‌کردند/ چند هزار نفر منتظرم بودند!

مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تاریخ انتشار : یکشنبه, 21 خرداد 1402 08:57 سرمربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *