یاران جهانبخش حریف رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا/ رنجرز و اینتراخت فرانکفورت در دیدار نهایی لیگ اروپا

تیم فاینورد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم فوتبال فاینورد با حذف مارسی به ایستگاه پایانی اولین دوره از لیگ کنفرانس اروپا راه یافت، جایی که باید با رم تحت هدایت ژوزه مورینیو مصاف کند.

به گزارش تسنیم، پرونده مرحله نیمه نهایی اولین دوره از رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری دو بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران در دور برگشت بسته شد که در پایان آنها تیم‌های فاینورد هلند و رم ایتالیا جواز صعود به فینال را کسب کردند.

 

در ورزشگاه ولودروم، تیم فوتبال مارسی فرانسه برابر فاینورد تیمی که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد تا با توجه به پیروزی 3 بر 2 فاینورد در بازی رفت، نماینده هلند راهی دیدار فینال شود.

 

در این بازی جهانبخش در دقیقه 88 به جای رایس نلسون به میدان رفت تا در واپسین لحظات مسابقه به تیمش برای کسب نتیجه لازم جهت صعود کمک کند.

 

همزمان تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان انگلیسی‌اش لسترسیتی گذشت. تک گل دقیقه 11 تامی آبراهام کافی بود تا جالوروسی با توجه به تساوی یک – یک دور رفت، جواز صعود به فینال را کسب کند.

 

به این ترتیب چهره هر دو فینالیست اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا که روز چهارم خرداد در شهر تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود، مشخص شد.

 

***

 

رنجرز و اینتراخت فرانکفورت به فینال لیگ اروپا رسیدند

رقابت‌های لیگ اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ با فینالیست شدن تیم‌های رنجرز اسکاتلند و اینتراخت فرانکفورت آلمان به ایستگاه آخر رسید.

 

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) با انجام دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران در دور برگشت این مرحله به پایان رسید که در آنها تیم‌های رنجرز اسکاتلند و اینتراخت فرانکفورت مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

 

در شهر گلاسکو، تیم فوتبال رنجرز موفق شد میهمان آلمانی‌اش لایپزیگ را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. جیمز تاوانیر در دقیقه 18، گِلِن کامارا در دقیقه 24 و جان لانداسترام در دقیقه 80 سه گل میزبان اسکاتلندی را به ثمر رساندند و کریستوفر انکونکو هم در دقیقه 70 تنها گل لایپزیگ را به نام خود ثبت کرد. با این نتیجه رنجرز توانست شکست یک بر صفر خود در بازی رفت را جبران کند و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 مقابل لایپزیگ پیروز شود و به فینال صعود کند.

 

در شهر فرانکفورت آلمان هم تیم اینتراخت برابر وستهامی که از دقیقه 19 با اخراج آرون کرسول 10 نفره شده بود، با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. رافائل سانتوس در دقیقه 26 تنها گل این بازی را زد تا تیمی که بارسلونا را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده بود با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، شاگردان دیوید مویس را شکست دهد و به فینال راه یابد.

 

فینال رقابت‌های لیگ اروپا روز چهارشنبه 28 اردیبهشت در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان سویای اسپانیا برگزار می‌شود و برنده این بازی مستقیماً به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا می‌کند و جزو تیم‌های سرگروه خواهد بود.

 

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

افشین قطبی: در ایران به من حسادت می‌کردند/ چند هزار نفر منتظرم بودند!

مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تاریخ انتشار : یکشنبه, 21 خرداد 1402 08:57 سرمربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *