قیمت انواع کولرهای آبی

ارزش اشکال کولرهای آبی
کولر آبی

در ادامه نوع های کهن خیس در ادامه همین کولرها، می بایست مخزن کولر را به شکل دستی مالامال می کردیم و چنانچه مخزن خالی از آب می شد، کولر همچون پنکه فعالیت می کرد البته در ادامه نوع های جدیدتر همین گونه کولرها، امکان اتصال به شیر محل ورود را بازدید می نماییم که دیگر نگران خالی شدن مخزن آن نخواهید بود.

به کارگیری از کولرهای آبی در ادامه اکثری از بخش ها گرم و خشک یکی از از بهترین و موثرترین روشها به جهت تحمل گرما به شمار میرود.

در ادامه زمان خرید کولر آبی صد رد صد به برچسب انرژی آن اعتنا داشته باشید. زمان خرید کولر آبی صد رد صد به همین آپشن ها اعتنا داشته باشید.

به جهت خرید کولر آبی می بایست اشکال همین متاع را بشناسید و دستگاهی را تعیین نمایید که به جهت فضای گزینه حیث شما مطلوب است.

بریم خرید یک منشا تخصصی مقایسه ارزش اسباب خانگی هست که با معرفی فروشندگان گوناگون و مقایسه ارزش های آن ها، به جهت هر محصول، لیست قیمتی در ادامه اختیار شما قرار می دهد تا اعضا پس از بازدید ارزش ها، خرید خویش را از فروشنده ای دارای با مناسب ترین ارزش انجام دهند.

در ادامه همین مطلب ۱۰ نوع از بهترین کولر آبی پرتابل را از حیث قیمت، عملکرد و حیث خریداران پیشین معرفی کردهایم.

همین نوع از کولرهای آبی، از گونه متحرک یا این که پرتابل بوده و مهم حجم ۲۸۰۰ میباشد. اگرچه مدلهای تازه کولر آبی پرتابل با داشتن شناور و امکان اتصال همیشگی شلنگ، دیگر نیازی به مالامال نمودن مخزن به شکل دستی ندارند.

سپهر الکتریک با توانِ تولیدی روزمره 3000 دستگاه کولر آبی گوناگون در ادامه مدلهای پوشالی، پوشالی بالا زن، سلولزی، پرتابل و اکسیال با درجهی مصرفِ انرژی A سهم عمدهای از بازار کولرهای آبی را به خویش اختصاص دیتا است.

هنگامی که برنامه تلویزیونی وضعیت اقتصادی کولر را فعال کنید، در ادامه لحظه اولیه آغاز فعالیت، سرمادهی بیشتری را احساس خواهید کرد البته به مرور زمان، از شتاب و مقدار هوادهی کولر کاسته می شود تا در ادامه مصرف الکتریسیته صرفه جویی شود.

چنانچه می خواهید تام بخش های یک منزل را خنک کنید، می بایست از کولرهای آبی اثبات به کارگیری نمایید تا باد خنک از شیوه شبکه های هوا، به تمامی بخش های منزل منتقل شود.

با همین که مدت دوران ردوبدل پد سلولزی هر ۵ سال یکبار هست البته هزینه آن نسبت به پوشال زیاد فراتر هست که از حیث اکثری از مردم، به صرفه نیست.

از دیگر مزیت های کولر آبی هیتما می توان به مجهز بودن آن به تایمر و ریموت در دست گرفتن اشاره کرد بطوریکه هر شخصی به واسطه ی تایمری که در ادامه دستگاه تعبیه شده هست می تواند مدت دوران به کارگیری و دوران دلخواه جهت خاموش شدن دستگاه را تعیین نماید.

2. به شیلنگ های انتقال آب که از پمپ بر بر روی پوشال ها آب می ریزد اعتنا کنید. همین شیلنگ ها معمولاً سپس از یک سال به کارگیری تراکم می گیرد.

کولرهای آبی را معمولاً با ظرفیتی که بر روی بدنه آن ها درج شده است، می شناسند. سپس از کارگزاشتن اول که معمولاً به وسیله نصاب کولر آبی شکل میگیرد، اضطراری هست برخی عامل ها را در ادامه شروع هر سال و زمان خط مش اندازی کولر آبی، در دست گرفتن و تصحیح کنید؛ به انجام همین موردها خدمت خط مش اندازی کولر آبی میگوییم.

This content has been do​ne ᠎with t​he ᠎help of GSA Conte nt  Generator DEMO!

به جهت تولید همین متاع از ورق آهن گالوانیزه به ملازم رنگ پودری الکترواستاتیک مقاوم به کارگیری شده تا مقاومت آن در ادامه برابر ضربه و خط و خش دوچندان باشد.

از گزاره مزایای خرید کولر آبی پرتابل، عدم نیاز به متخصص به جهت کارگزاشتن آن است. از کولرهای پرتابل می توانید به تیتر کمکی کولرهای اثبات بهره ببرید.  Content has be en g enerated  with t᠎he help  of GSA Conte​nt Generator Demoversi on᠎!

کولر آبی پرتابل چه ویژگیهایی دارد؟ در ادامه ادامه با ساختار کولرهای آبی عمده آشنا میشویم. 4. هر ماه یاتاقان های کولر را روغن کاری نمایید تا قدمت کولر آبی عمده شود.

بااینحال در ادامه حیث داشته باشید که سروصدا و صدای همین مدلها ممکن هست نسبت به کولرهای کانالکشی شده عمده باشد و رطوبتی در ادامه فضای اتاق تولید کنند.

طراحی و ایجاد می کند تا هر فرد بر حسب اقتدار مالی، فضای گزینه حیث و نیاز خویش بتواند کولر آبی ایدهآل از همین مارک بیابد.

از گزاره مشخصات بارز همین متاع می اقتدار به امکان کارکرد در ادامه دو وضعیت حرفه و مرطوب کننده محفظه در ادامه کنار قابلیت تهیه شتاب کارکرد دستگاه در ادامه سه وضعیت اشاره کرد.

در ادامه همین راهنمایی، به اشکال کولر آبی، بهترین مارک کولر آبی و مطلوب ترین رویه خرید اشاره شده است. تعیین صحیح کولر آبی: نوعی از کولر آبی را تعیین نمایید که اقتدار هوادهیاش متناسب با فضای گزینه نیاز شما باشد.

6. کولر می بایست دستکم ۳۰ سانتیمتر از زمین مسافت داشته باشد. 1. به جهت ارتقاء راندمان عملکرد و قدمت کولر آبی می بایست در ادامه ارتفاع سال، نکاتی را رعایت کنید.

فقط تفاوت قابل ملاحظه در ادامه کولر آبی پرتابل امکان جابجایی آسان و وارد نمودن به مخزن به صورتی دستی دانست.

کولر آبی پرتابل از اکثری جهات نظیر ساختار و اجزای تشکیلدهنده، شبیه کولرهای آبی عادی است. همین کولرها نیاز به نصاب نداشته و خودتان به راحتی میتوانید آن ها را جابهجا کرده و در ادامه هر فضایی از منزل قرار دهید.

این مسئله منجر می شود تا به جهت هر توشه شفاف شدن کولر، انرژی متعددی صرف نشود. از گزاره همین نکات، انقطاع الکتریسیته متصل به کولر، پیش از آغاز خدمت است.

پیش از خط مش اندازی مجدد کولر، همین شیلنگ ها را تراکم گیری کنید. خدمت و تعمیر کولر آبی فعالیت پردردسر و زمانبری هست که هر سال با گرم شدن هوا % متعددی از خانوادهها به آن نیاز پیدا میکنند.

پس همین فعالیت را یا این که می بایست به یک کارشناس و خدمت فعالیت کولر آبی بسپارید و یا این که چنانچه به شکل فردی مبادرت به انجام میکنید می بایست رویه درست آن را بلد باشید. Th᠎is content h as  been  done ᠎by GSA Content  Ge​ne᠎rato​r DEMO.

در ادامه همین سطح توضیحات تکمیلی به جهت اطلاع کارشناس و هماهنگی به وسیله شما مقاله شده و با مالامال نمودن آن به وسیله شما، به جهت کارشناس اکران دیتا میشود.

هوا هم از شیوه دریچههای کولر که به وسیله پوشال پوشانده شدهاند وارد کولر میشود. آبی که از لوله کشی شهری در ادامه کف کولر توده می شود به وسیله پمپ به سمت همین کانال ساماندهی می شود و در ادامه غایت از نصیب بالایی پوشال پاشیده میشود.

از گزاره معایب کولرهای سلولزی، ارزش بالای آنهاست. کولرهای آبی پرتابل، نیاز به شبکه کشی ندارند و به جهت محفظه های ریز مطلوب اند.

موتور اینورتر یکی از دیگر از تکنولوژی های برتر نسل تازه کولرهای آبی است. کولر لایف، یکی از از گزینههای بهینه در ادامه مصرف آب و الکتریسیته هست و به کمتر هزینه همین دو امداد میکند.

محصولات همین کمپانی در ادامه ظرفیتهای یگانه و عادی هست و در ادامه صورتی که می‌خواهید یک هزینه نسبتا اندک انجام بدهید مدلهایی در ادامه گنجایش 4000، 8000, 5500, 3800, 7500, 6400 و 5500 فروش زیاد متعددی در ادامه بازار ما‌درها نسبت به محصولات موجود اهل ایران دارند.

همین مدلها امکان جابجایی زیاد آسان داشته و در ادامه بازار جمهوری اسلامی ایران عرضه شدهاند. ضمن آنکه همین دستگاه قابل حمل و در ادامه هر فضایی قابل به کارگیری است.

هر دفعه که میزان آب موجود در ادامه کولر اندک شود، شناور هم مجدد شیر را گشوده خواهد کرد. همین کولرها امکان جابجایی دارا هستند و می اقتدار از آن ها در ادامه هر بخش از منزل که نیاز به خنکای بیشتری دارد، به کارگیری کرد.

با گذر هوا که به وسیله حرفه به درون مکیده از بر روی پوشال یا این که پد سلولزی مرطوب آب گرمای هوا را جذب و آنگاه تبخیر می شود.

خط مش های متعددی به جهت صرفه جویی در ادامه به کارگیری از کولر وجود دارد، ممکن است بی آلایش ترین فعالیت همین باشد که در ادامه ساعاتی که هوا خنک خیس هست (شب ها)، یا این که دوران هایی که منزل نیستید، کولر را خاموش کنید.

به جهت نمونه در ادامه روزهای گرم سال و در ادامه ساعت ها ظهر که مرتبه هوا خیلی بالا میباشد، به برهان شفاف بودن کولر عمده منازل، مصرف الکتریسیته به صورت تصاعدی بالا میرود.

راحت بودن و سفت بودن آن، موجب عدم تلاش مطلوب دستگاه می شود. مرحله بودن کولر از آن جایی دارای دارااست که مانع از توده شدن آب در ادامه یک بخش می شود.

خرید کولر آبی جنرال پویا را از مغازه اسباب خانگی فورپینا تجربه کنید. در ادامه دوران خدمت کولر آبی می بایست سبد پمپ آب را تمیز نمایید تا رسوبهای آن قطع شوند.

تا همین نصیب از مقاله به آنالیز اشکال کولر آبی و طرز تلاش آن پرداختیم، البته اجزای کولر آبی چیست؟

چنانچه جواب بله است، مطالعه بخش های بعدی همین نوشته را به هیچ تیتر از دست ندهید. کولر یک وسیله پرمصرف هست و چنانچه از کولرهایی که مصرف انرژی بالایی دارا هستند به کارگیری کنید، با دیدن قبض الکتریسیته در ادامه نقطه نهایی دوره، بهتزده خواهید شد.

3. چنانچه از کولرهای پوشالی به کارگیری می کنید، سالی یکبار همین پوشال ها را ردوبدل کنید. در ادامه صورتی که متراژ منزل بزرگتر از ۱۲۰ متر بود، از کولرهای آبی ۷۰۰۰ که اقتدار زیاد بالایی در ادامه خنک کنندگی دارند، به کارگیری کنید.

اضطراری به تفسیر هست که تمامی برندها و مدلهای کولرهای آبی بعدها و اندازههای دقیقا یکسانی ندارند و تفاوتهای در ادامه فی مابین تولیدکنندگان گوناگون وجود دارد.

6. بهترین مرتبه ی حرارت خانه در ادامه تابستان فی مابین ۱۸ تا ۲۲ مرتبه ی سانتی گراد است. خط مش اندازی و خدمت کولر آبی با بهترین میزان مرغوب بودن البته با مطلوب ترین ارزش خدماتی هست که تمامی اشخاص به دنبال آن هستند.

متراژ خانه و فضایی که قرار هست به جهت آن کولر آبی بخرید از دارای بالایی برخوردار هست ، به این برهان در ادامه وضعیت میانگین به جهت ساختمانی که در ادامه موقعیت گرمایی متوسطی قرار دارااست کولر های ذیل بر شالوده متراژ خانه پیشنهاد می شود .

به جهت بهبود راندمان کولر آبی، از سایبان های مطلوب به کارگیری کنید. کولر گازی به طور گسترده ای در ادامه استان های واقع در ادامه شمال و جنوب مملکت گزینه به کارگیری قرار می گیرد.

کمپانی سپهرالکتریک یکی از از کهن های صنعت مملکت است. فیوز: فیوز وظیفه دارااست تا از کولر در ادامه برابر خطرات الکتریکی از قبیل بیشتر توشه مراقبت نماید.

کولر مایدیا یا این که MIDEA به برهان تنوعی که در ادامه تولید دارااست مشهور است. فرآیند تصویب التماس و تعیین خدمت فعالیت کولر آبی در ادامه تهران آچاره زیاد بی آلایش است.

در ادامه کولرهای آبی نسل تازه شاهد بیشتر شدن چند آپشن بی آلایش و کاربردی هستیم. تایمر در ادامه کولرهای آبی تازه امکان تهیه مدت دوران شفاف و خاموش شدن کولر را دارد.

کولرهای آبی اینورتردار، خاموش نمی شوند، بلکه زمان خاموشی، با به دور زیاد اندک به فعالیت خویش ادامه می دهند. هنگامی که کولر در ادامه کنار لولههای فاضلاب کارگزاشتن شود، با مکش هوای اطراف به داخل، بوی نامطبوعی در ادامه درون کولر تولید خواهد شد.

در ادامه سیستم دومرحله ای هوای گرم در ادامه تماس با مبدلی قرار می گیرد که در ادامه اثر تبخیر سرد شده هست و با تبادل گرمایی خنک می شود، در ادامه عاقبت میزان رطوبت کمتری به خویش می گیرد.

با سیستم خاموش خودکار، در ادامه صورتی که چندین ساعتی به کولر برنامه تلویزیونی خاصی ندهید، کولر به طور مداد خاموش می شود.

به عنوان مثال هنگامی که می خواهید بخوابید، می توانید دوران خاصی را انتخاب نمایید و با تصور ریلکس بخوابید. به عنوان مثال کولر آبی ۴۹۰۰، کولر آبی هست که هوادهی ۴۵۰۰ فوت مکعب در ادامه دقیقه را دارد.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

انتخاب سیستم عامل مناسب برای سرور مجازی لینوکس یا ویندوز کدام بهتراست؟

هاست لینوکسی به شما امکان بکارگیری برنامه های گوناگون تحت /را می دهد تا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *