بیوگرافی و عکس های جورجو کیه ‌لینی بازیکن برجسته ایتالیایی

زندگی نامه جورجو کیه ‌لینی, جورجو کیه ‌لینی فوتبالیست, جوایز جورجو کیه ‌لینی

عکس های جورجو کیه ‌لینی

 

بیوگرافی جورجو کیه لینی فوتبالیت + عکس جورجو کیه لینی و همسرش  

جورجو کیه ‌لینی یک بازیکن برجسته ایتالیایی است که در پست مدافع بازی می کند. این بازیکن دارای قد 1,87 سانتی متر است و به کینک کنگ ملقب می باشد. جورجو کیه ‌لینی با شماره پیراهن 3 در باشگاه فوتبال یوونتوس به عنوان کاپیتان حضور دارد.

چکیده ای از بیوگرافی جورجو کیه ‌لینی

نام اصلی: جورجو کیه ‌لینی

تاریخ تولد: 14 اوت 1984

محل تولد: پیزا

محل زندگی: ایتالیا 

وضعیت تاهل: متاهل، کارولینای بونیستاللی 

قد: 1,87 سانتی متر 

پیشه یا حرفه: بازیکن فوتبال 

 

بیوگرافی کامل جورجو کیه ‌لینی

 

بیوگرافی جورجو کیه ‌لینی, جورجو کیه لینی اینستاگرام, عکس های جورجو کیه ‌لینی

جورجو کیه ‌لینی در زمین فوتبال

 

جورجو کیه ‌لینی زاده ی 14 اوت 1984 میلادی در شهر پیزا واقع در توسکانی ایتالیا می باشد. وی به عنوان یک فوتبالیست ایتالیایی در پست مدافع در زمین بازی حضور پیدا می کند. 

 

جورجو کیه ‌لینی کاپیتان باشگاه یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا است. این چهره با قد 1,87 توانسته است در تیم ملی، مدال قهرمانی جام ملت های اروپا را کسب نماید. 

 

پدر و مادر جورجو کیه ‌لینی، فابیو و لوچیا نام دارند. پدر جورجو پزشک ارتوپد است و مادر او در حرفه مدیریت بازرگانی مشغول فعالیت است. جالب است بدانید جورجو کیه لینی در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده است و یک برادر دو قولو به نام کلودیو دارد. 

 

جورجو کیه ‌لینی در ژوئیه ی 2010 از دانشگاه تورین در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شد. زین پس در آوریل 2017 موفق شد از موسسه تورین مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت بازرگانی اخذ نماید. 

هواداران جورجو کیه لینی به موجب برخورداری از قدرت بدنی بالا، سبک  بازی خاص و مهارت تهاجم در دفاع لقب کینک کنگ را به او نسبت داده اند. 

 

آغاز فعالیت جورجو کیه ‌لینی

 

جورجو کیه لینی اینستاگرام, عکس های جورجو کیه ‌لینی, جورجو کیه لینی و همسرش

عکس های اینستاگرام جورجو کیه ‌لینی 

 

جورجو کیه ‌لینی بازی در زمین فوتبال را در سن 6 سالگی مصادف با سال 1990 میلادی با شرکت در باشگاه نوجوانان لیورنو آغاز نموده است. وی در سال های نخست فعالیت در خط هافبک مرکزی به بازی می پرداخت. 

 

حدود یک سال پس از ورود به فوتبال توانست وارد تیم اصلی لیورنو شود و به مدت دو سال در مجموع هشت بازی شرکت کرد. سپس در سال 2002 الی 2005 با عقد قراردارد 3.1 میلیون یورویی وارد باشگاه فوتبال آ. اس. رم شد. 

 

جورجو کیه ‌لینی در سال 2002 میلادی به وسیله ی سران باشگاه برای دو سال به تیم لیورنو قرض داده شد. زین پس به عنوان بازیکن قرضی به مدت یکسال و با قیمت 5,3 میلیون یورو به باشگاه فیورنتینا پیوست و در 37 بازی توانست 3 گل را وارد دروازه تیم حریف کند.  

 

جورجو کیه ‌لینی از سال 2004 میلادی با شماره پیراهن 3 به باشگاه فوتبال یوونتوس ملحق شده است و تا سال 2021 در مجموع 417 بازی یوونتوس شرکت داشته است. وی توانسته است با 27 گل برای تیم یووه افتخار آفرینی کند. 

درخشش های بی سابقه ی جورجو کیه ‌لینی سبب شده است تا سران باشگاه یوونتوس از وی برای ماندگاری در تورین استقبال کنند. این بازیکن در تیم یوونتوس به عنوان کاپیتان فعالیت می کند. 

 

جورجو کیه ‌لینی در تیم ملی 

 

 جورجو کیه ‌لینی فوتبالیست, جوایز جورجو کیه ‌لینی, افتخارات جورجو کیه ‌لینی

جورجو کیه ‌لینی فوتبالیست

 

جورجو کیه ‌لینی برای نخستین بار در نوامبر 2004 در تیم ملی به بازی در مقابل فنلاند پرداخت. وی در سال 2007 میلادی برای مسابقات قهرمانی زیر 21 سال در هلند دعوت شد. در این بازی جورجو در نیمکت ذخیره قرار داشت و بازی میان ایتالیا و هلند با امتیاز 3-0 به اتمام رسید. 

عنوان نخستین گل ملی جورجو کیه ‌لینی به بازی در مقابل جزایر فارو در تاریخ 21 نوامبر 2007 اختصاص دارد. 

 

در کارنامه سوابق جورجو کیه ‌لینی یک قهرمانی زیر 19 سال اروپا در سال 2003 مشهود است. وی همچنین در مسابقه های قهرمانی فوتبال در بازی های المپیک 2004 یکی از اعضا های تیم ایتالیا به شمار می رفت و مقام سوم المپیک را به خود اختصاص داده بود. 

جورجو کیه ‌لینی در سطح ملی توانست در سال 2021 مقام قهرمانی جام ملت های اروپا را کسب کند. وی همچنین در سال 2021 مقام سوم لیگ ملت های اروپا را از آن خود کرد. 

 

وضعیت تاهل و ازدواج جورجو کیه ‌لینی

 

جورجو کیه لینی اینستاگرام, عکس های جورجو کیه ‌لینی, جورجو کیه لینی و همسرش

جورجو کیه ‌لینی و همسرش

 

جورجو کیه ‌لینی در طی یک مراسم خصوصی کاتولیک با دختری به نام کارولینای بونیستاللی وارد رابطه شد. رابطه عاشقانه جورجو کیه ‌لینی با کارولینای بونیستاللی در سال 2014 میلادی به ازدواج ختم شد. 

 

اولین ثمره ی عشق جورجو کیه ‌لینی و کمارولینای بونیستاللی یک دختر به نام نینا است که زاده ی ژوئیه ی 2015 می باشد. این زوج همچنین صاحب یک دختر به نام اولیویا هستند که در ژوئن 2019 به دنیا آمده است. 

 

علاقه مندی های جورجو کیه ‌لینی

 

جوایز جورجو کیه ‌لینی, افتخارات جورجو کیه ‌لینی, سبک بازی جورجو کیه ‌لینی

زندگی نامه جورجو کیه ‌لینی

 

جورجو کیه ‌لینی در عرصه فوتبال یک بازیکن باهوش است که به عنوان یک مدافع جهانی قدرت سرزنی، رهبری و مهارت در تکل زنی دارد. 

از ویژگی های اخلاقی جورجو کیه ‌لینی می توان به اعتماد به نفس بالا، پرخاشگری، قدرت بدنی مناسب و مثبت اندیشی اشاره کرد. 

 

جورجو کیه ‌لینی یک کتاب با عنوان Io, Giorgio را در سال 2020 منتشر کرد. مضمون کتاب در خصوص زندگی نامه جورجو به نگارش در آمده است. وی سود فروش کتاب را به امور خیریه ایتالیا اختصاص داده است. 

یکی از مسائل جنجال برانگیز کتاب جورجو کینه لینی، انتقادی است که به برخی بازیکنان تیم ملی اعم از ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو وارد کرده است. 

 

این چهره به عضویت صندوق خیریه  Common Goal درآمده است. صندوق خیریه Common Goal به وسیله ی خوان ماتا بازیون منچستر یونایتد تاسیس شده است. 

جالب است بدانید در سرتاسر جهان، جامعه ی فوتبال بخشی از دستمزد خود را به صندوق خیریه ی Common Goal اهدا می نمایند. 

 

سبک بازی جورجو کیه ‌لینی

 

افتخارات جورجو کیه ‌لینی, سبک بازی جورجو کیه ‌لینی, جورجو کیه ‌لینی

جوایز جورجو کیه ‌لینی 

 

جورجو کیه ‌لینی فعالیت حرفه ای فوتبال را در پست دفاع چپ با تفکرات دفاعی شروع کرد. وی به موجب برخورداری از فد بلند، نسبت به زدن ضربات سر تمایل گسترده ای داشت. لذا به مرور زمان نام او به عنوان یک مدافع شجاع، قدرت مند، سرسخت و تهاجمی بر سر زبان ها افتاد. 

 

جورجو کیه ‌لینی قادر است در دو شکل دفاع سه نفره و چهار نفره به بازی بپردازد. این بازیکن سخت کوش قادر است عملکرد حریفان را پیش بینی نماید و از توانایی پوشش دادن زمین بازی برخوردار است. 

جالب است بدانید جورجو کیه ‌لینی یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان و یوونتوس به شمار می رود. در سال 2018 میلادی سرمربی یوونتوس به نام ماسیمیلیانو آلگری، جورجو را به عنوان بهترین مدافع جهان معرفی کرد. 

 

یکی از تکنیک های جورجو کیه لینی در بازی، ضربه زدن به سینه است. با وجود اینکه این بازیکم از منظر فنی ظریف عمل نمی کند، ولی دارای توزیع قابل اعتماد و دید خوب می باشد. این مولفه ها سبب می شود تا جورجو پس از به دست آوردن توپ آن را به بیرون بازی هدایت کند یا حملاتی را از پشت انجام دهد. 

 

جوایز و افتخارات جورجو کیه ‌لینی

• نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016- 2017 

• قهرمانی اروپا زیر 19 سال در سال 2003 

• کسب مقاوم سوم المپیک در سال 2004 

• کسب مقام سوم جام کنفدراسیون های فیفا در سال 2013 

• منتخب بهترین بازیکن تیم یوونتوس در سال 2017 

• کسب عنوان بهترین مدافع در سال های 2008، 2009 و 2010 

• کسب مقام سوم لیگ ملت های یوفا در سال 2020- 2021 

 

جورجو کیه ‌لینی, بیوگرافی جورجو کیه ‌لینی, جورجو کیه لینی اینستاگرام

عکس های جورجو کیه ‌لینی 

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته 

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

افشین قطبی: در ایران به من حسادت می‌کردند/ چند هزار نفر منتظرم بودند!

مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تاریخ انتشار : یکشنبه, 21 خرداد 1402 08:57 سرمربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *